Autor Subiect: Un mic sfat intr-un oras atat de mare :)  (Citit de 2443 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline asda asdasd

• Mesaje postate: 9
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
Un mic sfat intr-un oras atat de mare :)
« : 12 Iunie, 2010, 05:04:46 pm »
Bună tuturor,
Încă o mică problemă a apărut între timp. Ca să înţelegeţi cât mai bine o sa vă fac un scurt rezumat.
De câteva luni sunt prin Bucuresti (cam 6), si nu am încă un cerc de prieteni, e cam greu sa găseşti aşa ceva prin Bucureşti (nu mai sunt student so ... acum muncesc ...), la serviciu majoritatea sunt căsătoriţi şi nu am cu cine ieşi la cafea, suc, bere etc.
Din spusele de mai sus reiese clar ca sunt singur (...), aşa că aş dori să ştiu unde pot merge să pot intra în vorbă cu cineva. Nu stiu unde să merg singur, sau dacă se oferă cineva să-mi arate împrejurimile prin weedend-uri sau timp liber ar fi ceva foarte frumos, poate intru şi eu în ritm ca toată lumea :).
 Nu ma supăr dacă se oferă o fetiţă :D.
Ceva idei bune pentru început ar ajuta enorm ...

« Ultima Modificare: 12 Iunie, 2010, 05:40:57 pm de tavinio24 »

Offline Iosif

• Mesaje postate: 1272
    • Vezi Profilul
    • Despre iubire
Răspuns: Un mic sfat intr-un oras atat de mare :)
« Răspuns #1 : 14 Iunie, 2010, 12:18:09 pm »
Mai, tu vrei sa te lege astia? Despre ce fetita vorbesti?! :)

Bucurestiul incepe si nu se mai termina, e urias. Eu unul cunosc 0.001% din el. Dar asta imi este de folos. :) Am fost vineri in Bucuresti si faptul ca nu cunosc orasul a fost un motiv bun sa intru in vorba cu lumea. Oriunde te-ai uita este cineva. Gaseste curajul din tine si activeaza-l. Te poti baga in seama cu oricine. Nu ai nimic de pierdut.

Zici ca "nu am cu cine ieşi la cafea, suc, bere etc.". Fa ce am sugerat mai sus si mai vorbim. ;)

Succes!
Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile.

Offline charlie

• Mesaje postate: 1989