Autor Subiect: Nou veniti vechi...  (Citit de 2531 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Paul

• Mesaje postate: 1520
  • Gen: Bărbat
  • Sa fiti iubiti!
    • Vezi Profilul
Nou veniti vechi...
« : 18 Aprilie, 2006, 11:11:08 pm »
Ar fi frumos... sa ne amintim cu totii cum eram cand am "pasit" prima data in Lovetime...

Asa... ca... deschid eu drumul...

Ma numesc Paul, sunt student la Silvicultura in Brasov, am descoperit site-ul vostru din intamplare cautand un loc unde sa-mi public cateva poezii... Imi place foarte mult. Sper sa devenim prieteni buni
Iubesc, deci exist.

Offline Guardian|Angel

• Mesaje postate: 1041
  • Gen: Femeie
  • i`ll be wherever you`ll need me...
    • Vezi Profilul
Re: Nou veniti vechi...
« Răspuns #1 : 18 Aprilie, 2006, 11:25:19 pm »
Ei bine, eu m-am bagat din prima in seama, ca mai apoi sa imi fac prezentarea...cu inatrziere....dar m-am lipit imediat de sufletul lovetime-ului si de utilizatorii acestuia... :-*
"Femeia domnilor, e singura care conteaza!!"

Offline sunshine

• Mesaje postate: 1420
  • Fii tu insuti schimbarea pe care o doresti lumii
    • Vezi Profilul
    • http://lilysunrise.blogspot.com/
« Răspuns #2 : 19 Aprilie, 2006, 08:00:05 am »
Ce sa zic? Probabil a fost o noua sansa pt mine. Cautam informatii pt un proiect si v-am gasit pe voi, eram coplesita de singuratate si aici am putut sa-mi "rasfoiesc" viata , am inteles in sfarsit cat de mult am gresit si langa voi am inceput sa sper si sa astept( asta nu inseamna ca voi primi ceva , insa zilele trec mai usor langa voi ) .Cine sunt, stiti deja, cine voi fi ....probabil acelasi suflet plin de iubire si prea las ca sa accepte sfarsitul.

PS: dar barbatii peste 3o de ani ;Dunde sunt?  ::) ???