Totul despre Iubire
Romanian discussion room => Zona liberă => Subiect creat de: viulian din 13 Octombrie, 2004, 01:14:22 a.m.
-
Salut!
Povestea e un pic mai lunga..
Eu nu am televizor. Am doar un tuner tv, caruia ii dau drumul foarte rar (sa zic una/doua ore pe saptamana maxim!). Ma mai uit pe la discovery, daca atunci cand ii dau drumul e ceva interesant. Daca nu, il inchid..
E, se mai intampla ca la o luna doua cand ajung acasa pe la parinti (unde sunt si acum, pentru cateva zile) sa nu prea am ce face, si sa las televizorul pornit. Si sunt pur si simplu oripilat de aceasta monotonie!
1. 90% reclame sunt sexoase.
Ori femei care isi bat joc de barbati, ori barbati ce sunt alesi de femei din cauza "produsului reclamei" (unele mai evidente, dar altele destul de subtile, de exemplu reclama la Skoda - cea in care mereu sunt doua alternative - dar gigi alege mereu alternativa mai salbatica - si la sfarsit, cand se pune problema sa aleaga sau nu masina, el opteaza pentru "pastreaza", in timp ce se uita cu pofta la gagica ce o avea in dreapta. Doi iepuri dintr-o lovitura, mmm?).
Ori femei care pur si simplu isi umplul egoul cu produsul si sunt atat de autosatisfacute si pline de ele, ca nu mai au nevoie de nimic altceva decat de produs.
2. reclamele la tutun sau alcool se termina mereu cu "tutunul/alcoolul dauneaza grav sanatatii.".
Si mi se pare foooarte aiurea, e ca si cum ai intra in alimentara, si pe langa salam si apa si etc, ai gasi in rafturi si carne stricata. Dar.. evident.. in fiecare seara la televizor ai fi informat din 15 in 15 minute la reclame ca acea carne stricata face rau sanatatii.
Pai de ce naiba se mai vand daca tututul cauzeaza grav sanatatii ? De cine isi bat joc ?
3. toate reclamele la dero - cele romanesti - sunt facute de oameni de la clasa intai, sau pentru cei cu inteligenta la acel nivel! La sfarsit au o concluzie din aia penala, ideea reclamei in 2 propozitii repetate apasat, insa spuse cu toata falsitatea posibila dar cu straduinta de a parea serios ca: "XXX mai ieftin si spala la fel", sau "cumpara XXX si fii destept!", etc...
4. multe reclame folosesc si procedee stupide de gen "noi stim!" - ceva de genul "propolis gasesti numai in stup sii... in pasta de dinti colgate".
Pai asta e o gogomanie, caci propolis se gaseste si la farmacii sub forma de pastile de supt (pentru dureri in gat, ceva gen faringosept - n-ati luat cand erati mici?).
Si evident, acuma o fi bun si pentru gingii!! Aaaahahha.
Cine o fi fraier si cadea in capcana asta, nu stiu.. Si evident, ca toata lumea vrea propolis acuma, si tu ar trebui!, dar nu din stup ca te inteapa albina, ci numai daca dai banii pe pasta aceea de dinti sa-ti satisfaci pofta, ca.. daca toata lumea vrea, vrei si tu!.
Am din ce in ce mai acut sentimentul ca cei care difuzeaza toate lucrurile astea ma considera un prost... (nu sunt paranoic, stiu ca reclamele nu sunt facute pentru a ma testa, ci pentru un target anume, dar totusi privesc si eu de curiozitate, si am sentimentul ca cineva tine musai sa-si bata joc sistematic de inteligenta celui care priveste pana cand reuseste s-o adoarma si sa obtina ceea ce vrea. E legal asa ceva? ).
E drept, am mintea limpede cand privesc (nu ma uit la televizor decat f.f. rar) si in plus: cunosc procesul identificarii (baza a 90% reclame); si tot asa cunosc si ca repetitia este mama invataturii, si mai stiu ca atunci cand nu mai ai ce face, baga acolo niste chestii suspecte, mintea omului va sta in loc, si cand va vedea produsul isi va aduce aminte sentimentul, caci mintea nu uita asemenea triggere.
Si iata, ca ma vad nevoit totusi, cu atata televiziune si disponibilitate, totusi sa stau mereu sa decid ce-o fi mai bine sa aleg, si sa iau mai multe, pana oi nimeri ce mi se potriveste (de ex. cosmetice). Sau daca e vb. de ceva utilitati, sa sun pe cei mai in varsta care au mai incercat, si sa-mi zica ei. Numai informat nu sunt, privind la reclame.
Si sunt cam sictirit, televiziunea asta e o modalitate de a atrage oameni care au inteligenta adormita rau... dar probabil cu o receptivitate sporita datorita evetualelor umpluturi dintre reclame. Omul casca ochii, adoarme inteligenta, ii strecori produse imediat, pe banda si repede, caci inca receptivitatea e maxima (omul nostru fiind avid sa vada ce urmeaza din emisiune), si la scurt timp ii dai ocazia inconstientului lui sa proceseze informatiile in timp ce-i adormi mintea cu continuarea de la film...
PROPUN: sa se faca spoturi cu "Reclama va injoseste". Dar probabil daca pune o tipa in bikini care si sa-i arate "frumusetea" cand scrisul deruleaza......
-
Apai reclamele si publicitatea sunt produsul capitalismului materialist si corupt .Arar vezi o reclama inteligenta, arar vezi un film sau o emisiune fara sa fii disturbat din 20 in 20 de minute de reclame...
-
Ai mare drepate, Iulian, in observatiile pe care le faci. Nu cred, insa, sa existe dintre cei ce se uita la televizor un singur om incantat de cata puplicitate se face, mai ales ca trebuie sa se intrerupa filmul, stirile sau emisiunea preferata. Dar o mica parte de bine, tot exista. Daca e sa imi cumpar un sampon, spre exemplu, sigur n-o sa-mi iau unul despre care n-am auzit la televizor. Cam asa sta treaba, daca e cunoscut un produs prezinta o oarecare garantie. Oricum mai multa decat unul de care nu a auzit nimeni.
Dar de multe ori mi-am imaginat o emisiune de antireclama. Adica sa testeze cate un produs pe baza reclamei facute. Sunt o multime de "prosteli" acolo. Cand spune ca albeste de nu se poate, hai sa vedem! Scapi de matreata, adio riduri, slabesti instantaneu, adormi imediat in cearsafuri cu Lenor, si cate si mai cate...
Imi amintesc despre Mallboro care a inceput prin a-si face reclama avand drept grup tinta... femeile educate si sofisticate! Datorita esecului acestei campanii, s-a schimbat treaba, tigarile fiind acum recomandate barbatilor puternici si nebarbieriti! Si care mai stiu si sa calareasca, daca se poate! ;D
Acelasi produs, doua reclame diferite.
Cat despre minciuni in reclame.... frate, sunt satul pana peste urechi. De ar fi adevarate ar trebui sa avem pe site-ul nostru un banner la AXE. Musai! N-ar mai plange nimeni ca e parasit sau ca nu-si gaseste partenera. Ce ziceti, e o idee? ;)
-
Adevarat ca reclamele sunt enervante, multe, dese, mincinoase, etc. In Romania se adauga o mare doza de prost gust! Scenarii jenante, replici si mai jenante, brrrrrr! Da, pot spune asta, mai ales facand comparatie cu reclamele din America. Dar asta e alta poveste! In fond, si daca facem comparatie cu reclamele din Europa ajungem la aceeasi concluzie: reclamele romanesti sunt dezgustatoare!
Despre rolul publicitatii la TV cred ca sunt anumite aspecte pe care le ignoram, totusi! Daca ne punem in pielea celor care au mici firme de productie, de comert sau de prestari servicii, cred ca nu vom mai fi atat de revoltati pe publicitate. Daca ne mai gandim si ca pe calea asta se fac adevarate circuite de bani si ca asta in mod cert duce la progres (chiar daca e un cuvat urat!), atunci cred ca ne va fi mai usor sa trecem peste minutele in care filmul este intrerupt cand actiunea era mai palpitanta. ;)
-
Corect! Daca m-as pune in pielea micilor industriasi, as incerca sa dau reclame.. dar imi e greu sa fac fata conflictului intre a-i intelege pe ei si
a-mi tempera mie frustrarea ca mi s-a intrerupt filmul,
si sa ma las sa fiu putin "prelucrat"
ca doar filmul nu pe mocca
mi s-a dat.
Asa caa ;D
Ii sabotez la marea arta :) !
Mi-am pus canalele interesante intre canale de muzica. Si cand baga reclame, schimb imediat pe muzica. Hiiihihihi. Ma activez mai repede decat baga ei reclama, si m-am scos.
Daca vreau sa fiu informat, ma uit pe portal aici, sau pe google, sau pe vreun catalog sau intreb din aproape in aproape..
-
Acesta este nivelul nostru!!!! Nivel in care majoritatea se complac!
Tu, viulian, te cramponezi in reclame?!?!
Nu vezi cum iubirea si dragostea sunt pur si simplu hacuite in direct?!?! Nu vezi cum sufletele oamenilor sunt puse pe tava si servite calde!!!?!?
Apoi se mai si lauda cu Mircea Radu BRE, si emisiunea lui de doi lei, ca au avut audientza maxima si ca minutul de aur o fost la ora cutarica!! Olee!! >:(
Sunt super revoltat!!
Cu televizorul au prostit poporul o epoca intreaga... si continua sa o faca! >:(
-
Am stat si m-am mai uitat la cateva reclame.
Una cu un spray cu care daca te dai femeile sunt instant atrase de tine, a doua cu un televizor bestial al vecinului, televizor ce-l tii in pastrare, si brusc toata casa ti se umple de prieteni, si inca una cu un produs de machiaj, ce brusc te face atragatoare si de invidiat fata de prietene.
Este oare amuzant/incitant e sa fii apreciat pentru ceva ceea ce NU esti ? E chiar trist!
Nu primesti suficienta atentie, si nu stii cum sa faci sa te invidieze altii ? E atat de simplu! Cumpara X! E irezistibil, nu ? (de fapt e irezistibila nevoia de a fi aparte incat sa incite atentia si uimirea celorlalti. Nu prea conteaza produsul, daca are efect.).
-
Bun si? Ce te-a oripilat pe tine de fapt? Faptul ca femeile vor sa arate mai frumoase decat sunt (aha. si daca nu se machiaza, epileaza etc incepeti sa comentati pe la colturi ca iet-o si pe-aia nu se ingrijeste de ea) sau nevoia fireasca zic eu a oamenilor de a fi invidiati, apreciati etc etc. In plus - pana la urma toti stim ca publicitatea e cumva o conventie, nimeni nu mai crede acum in "povestea" prezentata acolo, aia e doar un pretext pentru a face cunoscut un nume. Deci? Care e buba de fapt?
-
Reclama este sufletul comertului si este bine venita. Prost este cand reclamele n-au gust. Mie-mi plac reclamele, uneori caut canale tv. straine doar de dragul reclamelor, au culoare, sunt vii. in Romania dintr-o reclama romaneasca inteleg; doua pachete de cartofi ce stau unele peste altele iar dupa noua luni fac pui, altele in care ne putem vedea caliatile de alcolici. In reclamele din occident berea se bea la restaurant, bar, cu iubita intr-un decor frumos,...in Romania se bea ori in tren ori la masa din bucatarie si mai mult ,,pe sestache''.
-
Ma gandeam cum ar fi daca la orice reclama ar apare un text de genul "Ganditi inainte sa cumparati", asa cum scrie pe pachetele de tigari "Tutunul omoara" sau "Tutunul dauneaza grav sanatatii".
Un text si mai interesant de pus langa reclama ar fi "Oare chiar asa sa fie ?"
Hihi :D
-
Dar sunt si reclame frumoase oameni buni, la care chiar iti face placere sa te uiti. Cele de la Coca Cola de pilda! Alea cu ursii polari sunt foarte frumos realizate si placute!
Cu reclamele e cam cum e cu articolele din ziar...Sunt unele full of s**t :), care pe langa faptul ca mint cu nerusinare mai sunt si prost scrise!, si altele pe care-ti face placere sa le citesti! Cam asa e si cu reclamele. Nu stiu ce mi-a venit cu comparatia asta :))
-
am citit si am vazut ca aveti dreptate...dar sunt reclamele la sprite de exemplu..care sunt ceva de gen antireclama..mie mi se par foarte reusite si de bun gust...cred ca din reclamele romanesti(care sunt atat de prost realizate)..cele de la sprite reuasesc sa se ridice ,nu? ;D
-
Pai, de acord ca "reclama e sufletul comertului", dar ce sa zic cand raportul film:reclama este de doar 2:1 ? Aproape ca as putea zice ca nu urmaresc un film intrerupt de reclame ci o reclama intrerupta de secvente din film (ok, e un pic exagerat). Si da, sunt reclame "reusite", dar ar fi ok, parerea mea, daca nu ar fi centrate () pe un anumit produs (n-ar mai fi reclame...). Pe de alta parte, pe un om normal, nu-l convingi ca produsul X "pute" ( comparatia produsului Y facuta fata de "alte produse", sa nu jigneasca pe nimeni, vorba vine...), odata ce l-a incercat si s-a comportat conform asteptarilor lui.
Sau una din favoritele mele: "scoate cea mai dificila pata fara sa fi frecat mult...". Mda, pe asta am incercat-o si eu...Daca pata vrea sa iasa, e ok, daca nu...
Hai, c-am devenit prea casnic...sper ca nu v-am plictisit. bye.
-
Un articol interesant aici (sper sa mearga linkul si multa vreme dupa ce il postez).
http://www.sfin.ro/articol_2366/DA_NO_NE_mai_aburiti_atata_cu_reclame_mincinoase!.html
-
bergenbier...o bere buna se bea cu masura....
ma intreb cine ar vrea sa mai bea bergenbier dupa ce tipul din reclama a crezut ca scoate bikinii unei tipe...apoi furoul, apoi cearsaful...etc....erau de fapt chiloti super xxxxxl....cine vrea sa mai bea, doar ca sa pateasca asa????
-
Articolul despre Danone este interesant-ma face sa raman linistit la iaurtul autohton. Iar cu privire la Bergenbier, e clara treaba (am inteles ca ar trebui
sa postez doar daca spun ceva nou, dar, sper ca nu ma impuscati c-am incalcat o regula (ne)scrisa).
-
Hai sa ma bag si eu in seama si sa-ti zic ca fie, nu te impuscam! nu de data asta ;D ;D ;D
Acum tre sa zic ceva si de reclame ca altfel ma impuscati pe mine, nu? Deci - fara Danone ca fara Danone, dar fara Bergenbier? :D Prietenii stiu de ce! 8)
-
Nu suport reclamele...au atata prost gust in ele....OOoo..doamne...
Singurele care imi plac...de fapt...nu imi plac...dar le consider oarecum educative sunt cele din campaniilr anti-drog,campania pt prevenirea cancerului la san si mai nou aceea care ne indeamna la purtarea centurii de siguranta...Astea le as difuza la fiecare 15 min...poate va intelege toata lumea riscurile...
-
Da, f.draguta reclama. Si mai sunt foarte mutle alte reclame strainte foarte bine gandite. Mie dintre reclamele de la noi imi plac cele la apa minerala :)
-
In primul rand o reclama trebuie gandita. Multe reclame de la televizor sunt foarte proaste si nu au nici o legatura cu produsul pentru ca nu sunt bine gandite. E adevarat ca reclama e sufletul comertului insa sunt produse carora eu le-as interzice orice tip de reclama (gen tigari si alcool) pentru ca provoaca dependenta si sunt tare tentante mai ales pentru cei cu varsta pana in 18 ani. As prefera sa vad reclame la o piesa de teatru sau la o expozitie ce are loc in oras insa asa ceva nu vom vedea prea curand in Romania. In al doilea rand sunt foarte multe. Sunt programe pe care daca incerci sa vezi un film inebunesti ca din 15 in 15 minute baga reclame si in plus mai tin si cate 5-10 minute, de ai timp sa faci dus, sa gatesti si mai stiu eu ce. Ce e cert e ca mereu vedem aceleasi reclame si uneori ajung sa irite consumatorul si sa il determine sa nu mai cumprere produsul tocmai pentru ca l-a enervat frecventa reclamelor. Ma rog as putea scrie multe despre asta insa nu vreau sa intru in detalii tehnice. Aceasta este doar parerea mea personala si generala despre reclame.
-
Dupa Steaua - Bayern din seara asta, am stat sa vad si rezumatele celorlalte meciuri din cupa, disputate azi.
M-a surprins o reclama la o pasta de dinti, in care tipa urma sa fie ceruta in casatorie - dar avea aceasta angoasa a imaginii perfecte de sine, temandu-se ca daca n-are dintii perfecti, gigi n-o va cere. Si foloseste si pasta asta de dinti care repara si ultima hiba a personalitatii anxioase, inscrie! cum ar veni bordit pe context, si gigi ii propune un 'contract' pe viata.
Cateva chestii:
a) Conteaza, cand iubesti cu adevarat si hotarasti sa iti imparti viata cu o ea, conteaza deci faptul ca nu are dintii de vedeta tv ?
b) Sigur vrei sa fii iubita de un barbat care la cea mai mica imperfectiune nu te mai vrea alaturi pentru toata viata, la bine si la rau ?
c) Chiar ai vrea o nevasta cu o imagine de sine atat de usor casabila ? Un mic rid sa zicem, si uraganul depresiei, singuratatii, si excluderii sociale o ivalueste instantaneu ? Dinti care nu sunt albi perfect si va fi ostracizata si marginalizata de societate ?
d) Pasta aceea chiar face dintii atat de albi ? Pai un tratament costa o gramada de bani, iar pasta aceea cat ?
Siii... ma rog.. lista poate continua.
Pana la urma reclamele nu sunt informare. Ele apeleaza la imaturitate, la credulitate si speculeaza complexele de inferioritate, scopul viind maximizarea veniturilor pentru cel care vinde.
Mi-ar place asa:
- o reglementare care sa impuna, in textul reclamelor, doar folosirea sensului propriu al cuvintelor si atat. Zero metafore. Sa vedem atunci :whistling:
- o reglementare care sa interzica sonorul in timpul unei reclame. O parte din inteligenta privitorului sa fie degrevata de 'procesarea' sunetului, incat sa poata privi ceva mai rational mesajul informativ.
Insa doar inchid TV-ul pentru inca 2 saptamani, pana la meciul urmator.
-
Poate ca majoritatea reclamelor speculeaza complexe de inferioritate si credulitatea, insa nu chiar toate!
Imi amintesc o reclama la nu stiu ce rachiu unde un el, musculos cu dinti de tabla (si n-avea nici un complex in privinta aceasta te asigur ;) ) mergea intr-un camion rapciugos la un atelier de fierarie. Acolo isi trage un tatuaj si se intoarce invingator, cu tatuajul etalat pe brat si acesta pe geam sub privirile pline de extaz ale "satului mari fete" . Sonorul era irelevant, metaforele lipsa si totusi publicul tinta era perfect conturat. Acuma cu mesajul subliminal....inca nu mi-e prea clar :angel:
-
Pe mine ma deranjeaza foarte mult cuvantul "doar" folosit in reclamele cu masini scumpe ,de cele mai multe ori . Arata masina ,arata casetofonul din interior (de parca tu esti atat de prost sa-ti alegi masina in functie de tipul de casetofon pe care il are ),iti mai arata si o gagica faina la volan (de parca ar fi si ea inclusa in pret ) ,iar mai apoi te plesneste peste cap cu : "Fantasticul X la DOAR ... o suma incredibila" .Care "doar" ? Ce naiba ,ne-am pierdut mintile ? Ah! sau poate vor sa prosteasca pe bietii oameni care dupa ce ca abia se descurca lunar cu mancarea si intretinerea auzind ca e OFERTA cu DOAR atatia bani se duc rapid si se infunda-n datorii ca nu cumva sa rateze ocazia "unica".
N-am nici rabdare si nici nervi pentru a le putea urmari . Dupa ce ca ne prostesc de nu ne vedem "sus pusii" ,mai vin si ei cu tot felul de metode "ingenioase" .
:whip:
-
Eu nu mă uit la tv decât în vacanţe, când mai ajung şi eu pe-acasă... Mare lucru n-aş mai avea de adăugat, majoritatea dintre voi a surprins esenţialul. Dar cum trebuie să mă bag şi eu puţin în seamă :D aş vrea să precizez că merită văzute spoturile de pe Animal Planet. Nu ştiu dacă pot fi clasificate ca materiale publicitare, dar mie îmi plac tare mult cele din seria "Love Animals" - şi dintre toate, o ador pe cea animată, care are în prim plan un... explorator, cred, şi o pasăre măiastră... :) E formidabilă ideea şi la fel şi realizarea!
-
Pe mine cel mai mult au inceput sa ma deranjeze reclamele care insista cat de bun e pentru mine produsul, sau ca a fost facut pentru mine. Hehe. No. A fost facut pentru buzunarele investitorilor dupa o analiza de piata in care s-a decis ca ar exista oameni care il vor cumpara si ca profitul va fi recuperat in X perioade (luni, ani) si ca profiturile companiei vor creste cu Y%. Sau eu cel putin asa am invatat ca sunt calculele facute cand se decide un produs nou.
Si oamenii care cumpara sunt necesari undeva in acest flow, altfel investitia ar fi inutila.
Exista un documentar foarte interesant numit The Century Of Self (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Century_Of_The_Self). Documentarul are 4 ore si discuta in general despre folosirea dorintelor ascunse ale oamenilor in diferite scopuri, de la reclame pana la coeziunea sociala. Partea cu reclame insa este foate bine documentata. Daca la inceputul secolului, reclamele erau strict utilitare (adica un produs nou era prezentat pentru calitatile lui, ca e mai rezistent, mai bun, mai indemanatic, etc - adica informativ, o prezentare rationala) totusi s-a descoperit ca oamenii reactioneaza mai bine (adica 'cu banu') daca tehnica devine 'tu iti doresti asta' si nu 'produsul acesta este indemanantic deoarece X, Y, Z"
Asa ca, legat de rapsunsul lui Just de mai sus, e normal sa se introduca si cuvantul "Doar". O dorinta ascunsa a unui om, oricati bani ar avea, este sa primeasca lucrurile care i-ar place pe gratis, nu ?
-
Sunt prea putine reclame care sa iti ramana in cap. Tin minte cele la Unirea, au fost haioase, cu vesnicul Dorel care era mereu pus in incurcatura de catre colegii lui. Am observat ca atunci cand ne raman intiparite, nu numai ca ne amuzam de fiecare data, dar imprumutam din ele in limbajul nostru zilnic. De ex..poate vi s-a intamplat sa spuneti intr-o situatie haioasa :
"dorele, ne mai tii ma mult?" sau
"si marmota....impacheta ciocolata in staniol"
Suntem un receptor si captam tot. Bine ca nu retinem totul ca o enciclopedie :)
-
"dar cutiile astea trei sunt la promotie? ..aaa scump doamna scump, dincolo era mai ieftin! dar halatul doamna? halatul...cat e halatul?." :laugh: :laugh: :laugh:
-
Alt soi de reclame pe care nu le inteleg: ca medicii dentisti recomanda pasta de dinti "X".
Reformuland: pentru un motor mai bun, mecanicii recomanda sa-ti schimbi singur uleiul la masina.
Dentistii sunt prezentati asa ca niste profesori care te indruma ce sa faci sa nu treci pe la ei. Pai si ei din ce mai traiesc atunci ?
-
Din asta traiesc televiziunile . Sunt multe si da ,unele de prost gust ,altele sunt facute cu cap ,altele cam fara...:)
-
Mdeah...hai sa comentez si eu,poate s`o gasi unu` sa`mi traga un glont in cap >:)
Reclamele...isi au rostul lor.Datorita reclamelor multi oameni castiga o gramada de bani,iar altii pierd o gramada de bani.
Spre exemplu...am vazut pe PROTV,zilele trecute,un top al vedetelor care au facut reclame...Mutu,spre exemplu,a bagat in buzunar in jur de 200 000 de euro pentru reclamele la pepsi si la dracu` mai stie ce.
In afara de asta...gandeste`te cati bani castiga televiziunile din asta.Spre exemplu,un post de televiziune oarecare,baga un film de .. o ora si jumatate.In timpul filmului,moderatorul are grija sa bage si N reclame...cateva spoturi,bannere,s.a.m.d...si cum nu toti romanii si`au pus posturile de muzica lipite de cele tv ( b-) ),staaaau si se uita la toate cretinitatile posibile,inclusiv la Magda Catone,care face reclama la cine stie ce dero.Deci,in concluzie,filmul de o ora si jumatate a facut cateva mii de romani sa stea 2 ore jumate in fata televizorului,in principiu pe acelasi post.Audienta,nimic mai mult...
Iar in legatura cu alcoolul si tigarile...pai...aici nu e vorba neaparat de reclame.In primul rand,exista un mecanism in lumea asta,care e respectat in detaliu,cu fiecare rotita a lui...respectiv...eu,ca director de productie al .. coniacului Alexandrion.. vin la postul de televiziune ProTv.Ii bag directorului 50 000 de euro in buzunar,si el imi face reclama.CNA`ul n`are absolut nici`o legatura cu aceasta reclama,dat fiind ca ea nu este obscena,vulgara,si are acel mic spot "alcoolul dauneaza grav sanatatii."...e chestie de bani,si de dorintele celor cu bani.
In afara de asta...fara suparare,dar chiar credeti ca pustii sub 18 ani,si poate chiar si mai mari,fumeaza si beau din cauza reclamelor?:))...sa fim seriosi!
Omul,prin definitia lui,este autodistructiv.Am invatat chestia asta pe propria piele.Nu au nici`o legatura reclamele...au legatura comerciantii de bauturi alcoolice,vanzatorii de chioscuri,care dau tigari si bautura in stanga si`n dreapta,sa`si faca vanzarea si sa`si scoata profitul!
Ce,vreti sa`mi spuneti ca 3 sferturi din Bucuresti consuma etnobotanice datorita reclamelor?...Nu am vazut pe nici`un post de televiziune reclame la asa ceva:|...si nici n`am auzit.:-?...probabil sunt eu surd si chior.Si totusi...3 sferturi din copii Bucurestiului,asa-zis`ul "Viitorul Romaniei",baga etnobotanice de le zbarnaie tendoanele...si dupa,se mira de ce ajung carpe,bune de nimic.
Deci nu reclamele sunt vinovate pentru viata Romaniei,prieteni...Romanul,obisnuit sa fure si sa faca compromisuri pe pielea altora,e vinovat de ceea ce se intampla acum.Reclamele sunt doar...cai de a face bani.Iar cum la asta ne pricepem cel mai bine...Go Hard,Go Pro!
-
De curand mi-a atras atentia o eticheta pe gelul de dus. Cica "Gel de dus hidratant".
In ce sens hidratant ? Umezeste apa care oricum curge pe tine ?
-
Prefer mirosul pielii mele naturale...fara hidrateuri,fara dracovenii luate din comert.:))
Stiati ca zaharul e cancerigen?:-?...
Oricum,asta nu conteaza...nu conteaza ca in stadiul in care a ajuns lumea secolului 21,majoritatea fructelor si legumelor din comert au ingrasaminte chimice.:))...Cui ii pasa?La dracu` cu ficatu`,hai cu colesterolu`!
In legatura cu gelul de dus...un sapun si un sampon o data pe zi imi ajunge.Si prefer samponul de urzica,oricat ar rade toti de mine...e 2 lei noi,ce`i drept,dar macar stiu ca e prea ieftin ca sa poata astia sa bage toate prostiile in el.