Doua articole faine despre ce vinde o masina oamenilor frustrati [iluzia sigurantei, si magia continerii]:
http://www.gladwell.com/2004/2004_01_12_a_suv.htmlsi o preluare:
http://kentsbike.blogspot.com/2007/12/why-cupholders-make-you-safe.htmlIn afara de ce ai zis tu, mai conteaza si dotarile - fiecare are piticu lui:
- clima sau nu,
- abs sau nu,
- airbag-uri peste tot sau nu,
-daca te lasa sa alegi ce vrei tu, sau iti dau ei la packet, si daca vrei optiunea X s-ar putea s-o gasesti doar in cel mai scump packet, chiar daca tu nu vrei nimic altceva de acolo.
De asemenea exista marketing diferit pentru femei unde se pune accent pe culoare / si cat de banal e sa o conduci, masina e un accesoriu cochet si e ok sa 'fii blonda' si sa nu te sperie. Sau pentru barbati - putere, tigri, sau jeepane catarate pe munti.
Reclame sunt si la modalitatile de finantare / credit / ca uite unu ia credit si are masina bengoasa, si tu stai si te chinui.
Daca mai imi vine ceva, zic.