11 Octombrie, 2025, 02:48:43 a.m.
Totul despre Iubire

Autor Subiect: Atunci cand obisnuita isi spune cuvantul..  (Citit de 4524 ori)

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

21 Ianuarie, 2007, 12:39:11 a.m.
Citit de 4524 ori
Offline

|ngerMorT


Imi pun intrebarea: de ce adidasii trebuie sa poarte numele sau semnul firmei lor pe ei??? Poate eu vreau niste adidasi simpli! Sa dam exemplu firma de haine (care scoate si ceva incaltaminte) Mango. Oamenii astia au scos printre hainele lor si niste maiouri si tricouri pe care scrie: MANGO sau I love Mango etc. pentru cei care chiar vor sa faca reclama firmei sau sunt cumparatori impatimiti, obsedati de aceasta firma sau mandri ca poarta haine de aici...
DAR eu care nu ma aflu printre cei numiti mai sus, nu sunt constransa in nici un fel sa-mi cumpar asa ceva...celelalte haine au scris
discret pe eticheta si gata!
Dar nuuuuu, la adidasi au trebuit ei sa fie mai speciali...si sa am eu un "vazut" sau un "nike" sau trei linii sau un "S"  sau "Puma" sau o puma etc. De unde aceasta treaba??? Cum ar fi sa fie scris si pe niste pantofi eleganti numele firmei de la care i-ai cumparat???
Nu stiu cum se face dar lumea nu pare deranjata de acest lucru cand vine vorba de adidasi. De ce??? Oare ne-am obisnuit cu acest aspect incat ni se pare normal si nu ne mai deranjeaza deloc?
Viata poate fi inteleasa doar privind inapoi...dar trebuie traita privind inainte...

21 Ianuarie, 2007, 01:09:46 a.m.
Răspuns #1
Offline

Semiramis

Global Moderator
într-o vreme, politica firmelor care faceu articole sport de îmbrăcăminte şi încălţăminte, era să pună doar logoul firmei pe produse. senzatia aperceptivă îţi inducea recunoaşterea firmei după acel detaliu caracteristic: formă, culoare.
evident, firmele îşi fac reclamă prin punerea semnului sau numelui pe produse. astfel, se dovedeşte calitatea. evident, nu se vor face niciodată costume de haine Dior. nu se cade să se scrie pe un taior sau sacou Dior în piept. există o limită care se respectă de către producători. anumite produse sunt însemnate, altele nu...
la pantofii sport...aşa se cade. să poarte numele celui care îi vinde. deh, politica de marketing...:P
« Ultima Modificare: 21 Ianuarie, 2007, 12:54:54 p.m. de Semiramis »
Whatever happens, happens for a reason!
Orice se intampla, se intampla cu un scop!

21 Ianuarie, 2007, 05:12:39 a.m.
Răspuns #2
Offline

Paul


Din ce in ce mai des... firma vinde produsul si nu invers, la fel ambalajul vinde continutul, fondul vinde forma, nu vezi ca traim intr-o lume cosmetizata in care consumatorul prefera sa cumpere imagini in loc de produse? Asta e o politica de marketing care nu se va schimba niciodata... parerea mea...
Iubesc, deci exist.

21 Ianuarie, 2007, 12:24:58 p.m.
Răspuns #3
Offline

charlie


You believe but what you see
You receive but what you give

21 Ianuarie, 2007, 02:01:50 p.m.
Răspuns #4
Offline

|ngerMorT


Cred ca nu ati inteles care e problema mea. Credeti-ma ca stiu cum e cu reclama si marketing-ul. Prinicipala mea nelamurire nu era "de ce fac firmele asa", ci de ce pe noi nu ne deranjeaza. Poate pentru ca pur si simplu nu mai avem de ales?
Viata poate fi inteleasa doar privind inapoi...dar trebuie traita privind inainte...

21 Ianuarie, 2007, 03:07:03 p.m.
Răspuns #5
Offline

Semiramis

Global Moderator
credeam că ţi-am răspuns... :-\
Whatever happens, happens for a reason!
Orice se intampla, se intampla cu un scop!

21 Ianuarie, 2007, 03:19:51 p.m.
Răspuns #6
Offline

|ngerMorT


Nu ma refeream la tine in mod special. Din ce a zis Bllue de exemplu, sa inteleg ca lumea doreste sa cumpere imagini? Semiramis tu zici ca prezenta semnului dovedeste calitatea, si din acest motiv cumpara oamenii? Lamuriti-ma, ca poate nu v-am inteles eu. Impresia mea a fost ca v-ati referit mai mult la politica firmelor, decat la felul in care gandeste cumparatorul... si am pus subiectul in zona "psihologia" pentru a analiza mai mult acest aspect.
Viata poate fi inteleasa doar privind inapoi...dar trebuie traita privind inainte...

21 Ianuarie, 2007, 03:33:00 p.m.
Răspuns #7
Offline

Semiramis

Global Moderator
eu aşa consider. prezenţa simbolului este o garanţie pentru calitate. şi mă refer la produsele de marcă. este adevărat că produsele sunt mai rezistente, fiabile. (aici nu mă refer numai la haine).
am învăţat de-a lungul timpului să mă folosesc preponderent lucrurile de marcă. ştim toţi românii vorba "sunt prea sărac să îmi pot permite lucruri proaste". fără a fi snoabă, prefer hainele de firmă. evit să scrie pe toată suprafaţa lor MANGO, ESCADA sau NIKE. un mic simbol pe îmbrăcămintea şi pe încălţămintea sport nu mă deranjează. un tricou de calitate îl pot purta câţiva ani fără să se decoloreze, rupă, deformeze. dacă mi-aş lua unul de pe tarabă sau din IDM, sigur nu va avea viaţa unuia de "marcă". să nu îmi spuneţi..."semi, tu poate îţi permiţi". există perioade de reduceri de unde îţi poţi lua o pereche de Nike cu 150 de RON. ceea ce mi se pare mai mult decăt de bun simţ.

şi ca să îţi răspund ochit la întrebare Îngerelu: nu cumpar hainele pentru că poartă simbolul unei anumite firme. cumpăr produsul pentru acea firmă îmi oferă încredere în produsul ei, prin istoria sa. în acelaşi timp nu mă deranjează simbolul pe haine atât timp căt este decent. dacă mi-ar scrie VERSACE pe jeans pe un crac şi pe fund...deja aş avea o problemă. dacă îmi scrie pepe jeans pe betelie finuţ în spate, chiar nu mă deranjează. în acelaşi timp nu pentru ceilalţi privitori am nevoie de garantarea calitaţii prin vizionarea firmei (de către terţi 8)). înţeleg politica firmelor de a-şi face reclamă. dacă m-ar deranja asta, mi-as căuta materiale şi mi-aş făcea pe comandă.

acesta este punctul meu de vedere.

« Ultima Modificare: 21 Ianuarie, 2007, 03:34:59 p.m. de Semiramis »
Whatever happens, happens for a reason!
Orice se intampla, se intampla cu un scop!