04 Noiembrie, 2025, 03:31:08 p.m.
Totul despre Iubire

Autor Subiect: despre reclame la TV... ce parere aveti ?  (Citit de 30304 ori)

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

30 August, 2005, 09:08:24 p.m.
Răspuns #15

amath

Vizitator
Articolul despre Danone este interesant-ma face sa raman linistit la iaurtul autohton. Iar cu privire la Bergenbier, e clara treaba (am inteles ca ar trebui
sa postez doar daca spun ceva nou, dar, sper ca nu ma impuscati c-am incalcat o regula (ne)scrisa).

30 August, 2005, 09:23:35 p.m.
Răspuns #16
Offline

Lorelei


Hai sa ma bag si eu in seama si sa-ti zic ca fie, nu te impuscam! nu de data asta  ;D ;D ;D

Acum tre sa zic ceva si de reclame ca altfel ma impuscati pe mine, nu? Deci - fara Danone ca fara Danone, dar fara Bergenbier?  :D Prietenii stiu de ce!  8)
Amintirile au un singur cusur: ne viziteaza in fiecare zi.

31 Octombrie, 2006, 08:52:51 p.m.
Răspuns #17
Offline

pokemon


Nu suport reclamele...au atata prost gust in ele....OOoo..doamne...
Singurele care imi plac...de fapt...nu imi plac...dar le consider oarecum educative sunt cele din campaniilr anti-drog,campania pt prevenirea cancerului la san si mai nou aceea care ne indeamna la purtarea centurii de siguranta...Astea le as difuza la fiecare 15 min...poate va intelege toata lumea riscurile...
Sunt momente in viata cand simti absenta cuiva atat de tare incat ti-ar placea sa-l scoti din vise si sa-l imbratisezi.

31 Octombrie, 2006, 10:53:18 p.m.
Răspuns #18
Offline

|ngerMorT


Da, f.draguta reclama. Si mai sunt foarte mutle alte reclame strainte foarte bine gandite. Mie dintre reclamele de la noi imi plac cele la apa minerala  :)
Viata poate fi inteleasa doar privind inapoi...dar trebuie traita privind inainte...

31 Octombrie, 2006, 11:51:37 p.m.
Răspuns #19
Offline

serenity82


In primul rand o reclama trebuie gandita. Multe reclame de la televizor sunt foarte proaste si nu au nici o legatura cu produsul pentru ca nu sunt bine gandite. E adevarat ca reclama e sufletul comertului insa sunt produse carora eu le-as interzice orice tip de reclama (gen tigari si alcool) pentru ca provoaca dependenta si sunt tare tentante mai ales pentru cei cu varsta pana in 18 ani. As prefera sa vad reclame la o piesa de teatru sau la o expozitie ce are loc in oras insa asa ceva nu vom vedea prea curand in Romania. In al doilea rand sunt foarte multe. Sunt programe pe care daca incerci sa vezi un film inebunesti ca din 15 in 15 minute baga reclame si in plus mai tin si cate 5-10 minute, de ai timp sa faci dus, sa gatesti si mai stiu eu ce. Ce e cert e ca mereu vedem aceleasi reclame si uneori ajung sa irite consumatorul si sa il determine sa nu mai cumprere produsul tocmai pentru ca l-a enervat frecventa reclamelor. Ma rog as putea scrie multe despre asta insa nu vreau sa intru in detalii tehnice. Aceasta este doar parerea mea personala si generala despre reclame.
Cea mai mare iubire este cea care iti slabeste sufletul si care ne face sa vrem si mai mult. Cea care ne arde inimile si care ne linisteste mintile.

18 Septembrie, 2008, 12:54:16 a.m.
Răspuns #20
Offline

viulian

Administrator
Dupa Steaua - Bayern din seara asta, am stat sa vad si rezumatele celorlalte meciuri din cupa, disputate azi.
M-a surprins o reclama la o pasta de dinti, in care tipa urma sa fie ceruta in casatorie - dar avea aceasta angoasa a imaginii perfecte de sine, temandu-se ca daca n-are dintii perfecti, gigi n-o va cere. Si foloseste si pasta asta de dinti care repara si ultima hiba a personalitatii anxioase, inscrie! cum ar veni bordit pe context, si gigi ii propune un 'contract' pe viata.

Cateva chestii:

a) Conteaza, cand iubesti cu adevarat si hotarasti sa iti imparti viata cu o ea, conteaza deci faptul ca nu are dintii de vedeta tv ?
b) Sigur vrei sa fii iubita de un barbat care la cea mai mica imperfectiune nu te mai vrea alaturi pentru toata viata, la bine si la rau ?
c) Chiar ai vrea o nevasta cu o imagine de sine atat de usor casabila ? Un mic rid sa zicem, si uraganul depresiei, singuratatii, si excluderii sociale o ivalueste instantaneu ? Dinti care nu sunt albi perfect si va fi ostracizata si marginalizata de societate ?
d) Pasta aceea chiar face dintii atat de albi ? Pai un tratament costa o gramada de bani, iar pasta aceea cat ?

Siii... ma rog.. lista poate continua.
Pana la urma reclamele nu sunt informare. Ele apeleaza la imaturitate, la credulitate si speculeaza complexele de inferioritate, scopul viind maximizarea veniturilor pentru cel care vinde.

Mi-ar place asa:
- o reglementare care sa impuna, in textul reclamelor, doar folosirea sensului propriu al cuvintelor si atat. Zero metafore. Sa vedem atunci  :whistling:
- o reglementare care sa interzica sonorul in timpul unei reclame. O parte din inteligenta privitorului sa fie degrevata de 'procesarea' sunetului, incat sa poata privi ceva mai rational mesajul informativ.

Insa doar inchid TV-ul pentru inca 2 saptamani, pana la meciul urmator.

18 Septembrie, 2008, 08:22:17 a.m.
Răspuns #21
Offline

inda


Poate ca majoritatea reclamelor speculeaza complexe de inferioritate si credulitatea, insa nu chiar toate!
Imi amintesc o reclama la nu stiu ce rachiu unde un el, musculos cu dinti de tabla (si n-avea nici un complex in privinta aceasta te asigur ;)  ) mergea intr-un camion rapciugos la un atelier de fierarie. Acolo isi trage un tatuaj si se intoarce invingator, cu tatuajul etalat pe brat si acesta pe geam sub privirile pline de extaz ale "satului mari fete" . Sonorul era irelevant, metaforele lipsa si totusi publicul tinta era perfect conturat. Acuma cu mesajul subliminal....inca nu mi-e prea clar  :angel:
sunt inda si numele meu e totuna cu vantul

21 Octombrie, 2008, 08:40:23 p.m.
Răspuns #22
Offline

Just


Pe mine ma deranjeaza foarte mult cuvantul "doar" folosit in reclamele cu masini scumpe ,de cele mai multe ori . Arata masina ,arata casetofonul din interior (de parca tu esti atat de prost sa-ti alegi masina in functie de tipul de casetofon pe care il are ),iti mai arata si o gagica faina la volan (de parca ar fi si ea inclusa in pret ) ,iar mai apoi te plesneste peste cap cu  : "Fantasticul X  la DOAR ... o suma incredibila" .Care "doar" ? Ce naiba ,ne-am pierdut mintile ? Ah! sau poate vor sa prosteasca pe bietii oameni care dupa ce ca abia se descurca lunar cu mancarea si intretinerea auzind ca e OFERTA cu DOAR atatia bani se duc rapid si se infunda-n datorii ca nu cumva sa rateze ocazia "unica".

N-am nici rabdare si nici nervi pentru a le putea urmari . Dupa ce ca ne prostesc de nu ne vedem "sus pusii" ,mai vin si ei cu tot felul de metode "ingenioase" .

:whip:
And I promise forever ...
"White dove Fly with the wind Take our hope under your wings For the world to know That hope will not die..."

21 Octombrie, 2008, 09:24:27 p.m.
Răspuns #23

lumycriss

Vizitator
Eu nu mă uit la tv decât în vacanţe, când mai ajung şi eu pe-acasă... Mare lucru n-aş mai avea de adăugat, majoritatea dintre voi a surprins esenţialul. Dar cum trebuie să mă bag şi eu puţin în seamă :D aş vrea să precizez că merită văzute spoturile de pe Animal Planet. Nu ştiu dacă pot fi clasificate ca materiale publicitare, dar mie îmi plac tare mult cele din seria "Love Animals" - şi dintre toate, o ador pe cea animată, care are în prim plan un... explorator, cred, şi o pasăre măiastră... :) E formidabilă ideea şi la fel şi realizarea!

22 Octombrie, 2008, 09:06:22 a.m.
Răspuns #24
Offline

viulian

Administrator
Pe mine cel mai mult au inceput sa ma deranjeze reclamele care insista cat de bun e pentru mine produsul, sau ca a fost facut pentru mine. Hehe. No. A fost facut pentru buzunarele investitorilor dupa o analiza de piata in care s-a decis ca ar exista oameni care il vor cumpara si ca profitul va fi recuperat in X perioade (luni, ani) si ca profiturile companiei vor creste cu Y%. Sau eu cel putin asa am invatat ca sunt calculele facute cand se decide un produs nou.
Si oamenii care cumpara sunt necesari undeva in acest flow, altfel investitia ar fi inutila.

Exista un documentar foarte interesant numit The Century Of Self. Documentarul are 4 ore si discuta in general despre folosirea dorintelor ascunse ale oamenilor in diferite scopuri, de la reclame pana la coeziunea sociala. Partea cu reclame insa este foate bine documentata. Daca la inceputul secolului, reclamele erau strict utilitare (adica un produs nou era prezentat pentru calitatile lui, ca e mai rezistent, mai bun, mai indemanatic, etc - adica informativ, o prezentare rationala) totusi s-a descoperit ca oamenii reactioneaza mai bine (adica 'cu banu') daca tehnica devine 'tu iti doresti asta' si nu 'produsul acesta este indemanantic deoarece X, Y, Z"

Asa ca, legat de rapsunsul lui Just de mai sus, e normal sa se introduca si cuvantul "Doar". O dorinta ascunsa a unui om, oricati bani ar avea, este sa primeasca lucrurile care i-ar place pe gratis, nu ?
« Ultima Modificare: 22 Octombrie, 2008, 09:24:02 a.m. de viulian »

30 Octombrie, 2008, 10:44:40 p.m.
Răspuns #25
Offline

Escu

Global Moderator
Sunt prea putine reclame care sa iti ramana in cap. Tin minte cele la Unirea, au fost haioase, cu vesnicul Dorel care era mereu pus in incurcatura de catre colegii lui. Am observat ca atunci cand ne raman intiparite, nu numai ca ne amuzam de fiecare data, dar imprumutam din ele in limbajul nostru zilnic. De ex..poate vi s-a intamplat sa spuneti intr-o situatie haioasa :

"dorele, ne mai tii ma mult?" sau
"si marmota....impacheta ciocolata in staniol"

Suntem un receptor si captam tot. Bine ca nu retinem totul ca o enciclopedie  :)
Let's put a smile on that face!

30 Octombrie, 2008, 10:53:59 p.m.
Răspuns #26
Offline

Lady Allia



"dar cutiile astea trei sunt la promotie? ..aaa scump doamna scump, dincolo era mai ieftin! dar halatul doamna? halatul...cat e halatul?."
  :laugh: :laugh: :laugh:

03 Ianuarie, 2011, 11:24:17 p.m.
Răspuns #27
Offline

viulian

Administrator
Alt soi de reclame pe care nu le inteleg: ca medicii dentisti recomanda pasta de dinti "X".

Reformuland: pentru un motor mai bun, mecanicii recomanda sa-ti schimbi singur uleiul la masina.

Dentistii sunt prezentati asa ca niste profesori care te indruma ce sa faci sa nu treci pe la ei. Pai si ei din ce mai traiesc atunci ?

06 Ianuarie, 2011, 03:58:22 p.m.
Răspuns #28
Offline

valentina


Din asta traiesc televiziunile . Sunt multe si da ,unele de prost gust ,altele sunt facute cu cap  ,altele cam fara...:)
Iubirea , isi intinde aripa in zborul nesfarsit al timpului !
Eu sunt doar o mica particula dintr-un atom ...
sunt praf de stele in trecerea mea grabita prin lume

07 Ianuarie, 2011, 05:45:57 a.m.
Răspuns #29
Offline

Kenan


Mdeah...hai sa comentez si eu,poate s`o gasi unu` sa`mi traga un glont in cap >:)

Reclamele...isi au rostul lor.Datorita reclamelor multi oameni castiga o gramada de bani,iar altii pierd o gramada de bani.
Spre exemplu...am vazut pe PROTV,zilele trecute,un top al vedetelor care au facut reclame...Mutu,spre exemplu,a bagat in buzunar in jur de 200 000 de euro pentru reclamele la pepsi si la dracu` mai stie ce.
In afara de asta...gandeste`te cati bani castiga televiziunile din asta.Spre exemplu,un post de televiziune oarecare,baga un film de .. o ora si jumatate.In timpul filmului,moderatorul are grija sa bage si N reclame...cateva spoturi,bannere,s.a.m.d...si cum nu toti romanii si`au pus posturile de muzica lipite de cele tv ( b-) ),staaaau si se uita la toate cretinitatile posibile,inclusiv la Magda Catone,care face reclama la cine stie ce dero.Deci,in concluzie,filmul de o ora si jumatate a facut cateva mii de romani sa stea 2 ore jumate in fata televizorului,in principiu pe acelasi post.Audienta,nimic mai mult...

Iar in legatura cu alcoolul si tigarile...pai...aici nu e vorba neaparat de reclame.In primul rand,exista un mecanism in lumea asta,care e respectat in detaliu,cu fiecare rotita a lui...respectiv...eu,ca director de productie al .. coniacului Alexandrion.. vin la postul de televiziune ProTv.Ii bag directorului 50 000 de euro in buzunar,si el imi face reclama.CNA`ul n`are absolut nici`o legatura cu aceasta reclama,dat fiind ca ea nu este obscena,vulgara,si are acel mic spot "alcoolul dauneaza grav sanatatii."...e chestie de bani,si de dorintele celor cu bani.
In afara de asta...fara suparare,dar chiar credeti ca pustii sub 18 ani,si poate chiar si mai mari,fumeaza si beau din cauza reclamelor?:))...sa fim seriosi!
Omul,prin definitia lui,este autodistructiv.Am invatat chestia asta pe propria piele.Nu au nici`o legatura reclamele...au legatura comerciantii de bauturi alcoolice,vanzatorii de chioscuri,care dau tigari si bautura in stanga si`n dreapta,sa`si faca vanzarea si sa`si scoata profitul!
Ce,vreti sa`mi spuneti ca 3 sferturi din Bucuresti consuma etnobotanice datorita reclamelor?...Nu am vazut pe nici`un post de televiziune reclame la asa ceva:|...si nici n`am auzit.:-?...probabil sunt eu surd si chior.Si totusi...3 sferturi din copii Bucurestiului,asa-zis`ul "Viitorul Romaniei",baga etnobotanice de le zbarnaie tendoanele...si dupa,se mira de ce ajung carpe,bune de nimic.

Deci nu reclamele sunt vinovate pentru viata Romaniei,prieteni...Romanul,obisnuit sa fure si sa faca compromisuri pe pielea altora,e vinovat de ceea ce se intampla acum.Reclamele sunt doar...cai de a face bani.Iar cum la asta ne pricepem cel mai bine...Go Hard,Go Pro!
Femeia: "Hai sa jucam v-ati ascunselea!"
Barbatul: "Hai.../:)"
Femeia: "Faci pariu ca nu ma gasesti?:>"
Barbatul: "Da` faci pariu ca nu te caut?:|"