Lady, eu inteleg nevoia ta constanta de a fi, cum zice Eve "numai lapte si miere", si mai inteleg ca ai niste standarde de perfectiune morale care se traduc, operationalizand in "altruism", "toleranta", "bunatate", "ajutor neconditionat" etc. Asa ti-ai creat tu mecanismul de a fi in lume. Ai nevoie de imaginea asta de sine. Si inteleg lucrul asta. Dar cred ca ar trebui sa nu mai ascundem mizeria sub pres ca asa nu se vede si sa mai spunem si lucrurilor pe nume, cu riscul de a scadea in ochii altora si de a aduce, cum zice Diana, o baie de realism. Nu e indoielnica, asta ca sa folosim un eufemism, calitatea unor postatori? O, Doamne, in ce lume traiesti? Intelectual vorbind, moral vorbind, omeneste vorbind pana la urma sunt utilizatori pe care vrem nu vrem aproape ii antipatizam (poate nu sunt aceeasi pentru fiecare, dar sunt!).
Dar dincolo de disputa daca problema este sau nu calitatea postatorilor, pentru ca in principiu indiferent de calitatea lor e ok ca sunt aici, suntem impreuna. De ce nu poti accepta punctul de vedere al altcuiva (in cazul de fata Semiramis) care vede lucrurile un pic mai realist decat tine, sau hai sa zicem mai uman-egoist, ca si mine, de altfel, si crede ca sunt postatori de o calitate indoielnica? Asta in spiritul tolerantei...
Singura problema ar fi, poate, o alta si anume ce numim valori. Asa cum din punctul tau de vedere o valoare importanta este altruismul, din punctul altora de vedere o valoare importanta este intelectul (intreaba-l pe Rudy, daca ai dubii

). La modul absolut nici una nici cealalta nu sunt valori, depinde de perspectiva fiecaruia. Eu consider ca egoismul este de multe ori forma de autenticitate, atata timp cat nu tine de scopuri meschine sau nu este gratuit, ca forma de rautate. Chiar o sa deschid un topic pe tema asta. A propos de altruism. Dar dincolo de asta, de ce valorile tale sunt mai valori decat ale altora? Cred ca ai inteles ideea.
Pe scurt... discutiile de genul asteia sunt inutile, cred, nu fac decat sa problematizeze chestiuni insolvabile in sine, dar pana la urma pot fi o forma de exercitiu intelectual, la limita
