Va salut!
LoveTime - intr-o traducere mai accesibila -
TEMa si
Va
LOar
E (incident al realului, fictiv dar verosimil).
Oricat ar folosi la instruirea directa atitudinile mediocre (axate, insa, fatis de coordonatele vietii zilnice) actiunea de durata o implinesc cele de exceptie. Ele sunt strabatute in adancime in chip hotarator de coordonatele timpului.
Privit din afara, LoveTime pare ca rezista eroziunilor si transmite in starea de incandescenta adevarul vietii si al artei generatiilor succesive (noilor veniti).
Nu se va stirbi din criterii stramte, de indolenta a gandirii, de imobilism. E un mecanism viu, riguros, nascut din chinuri si obsesii, din explorari de profunzime si zboruri vizionare.
Daca pe unele portiuni El contrazice sovaiala noastra puritana, sau nu echilibreaza suficient planurile (virtualitate - realitate), il vedem ca este "diform", deoarece are o rotunjime care scapa privirii de moment si poate "scandaliza" (asa ca deunazi).
LoveTime poseda resorturi nebanuite, compensatorii, poarta ca o emblema de eroism si de glorie oglinda vremii, constituie o profesiune de credinta care nu poate fi simulata.
Asta nu presupune (zic eu) dezarmarea criticii, ci, dimpotriva, cerinta unor analize dinauntru, severe si receptive, ori de cate ori se incurca liniile si culorile... se pun, nu prea exact, accentele... etc.
Tema si valoarea lui este expresia unei constiinte responsabile ca traim un timp al nelinistilor si, poate mai grav, al radicalizarii in convingerile ca normele statornicite de omenie, de cinste, de respect pentru familie, pentru sentimente sunt corespondente ale "Urzicii" de altadata.
LoveTime si-a delimitat cu severitate si cu strictete dimensiunile durabile.
Opera de valoare solicita un tratament aparte - banareeeeeeeee!!! (ba are, ba n-are!

)
.................
Cred ca exista un principiu constant al vaselor comunicante intre prezentul si trecutul lui, intre virtualul si realui lui.
Teorema ducassiana ofera evidenta fenomenului, din care se inteleg, desigur, "dramaticile" mutatii in tectonica lui. Acul sensibil al acestor seisme anticipeaza dificultatea temporara ce pare uneoori de neinvins, poate, doar in faptul ca: noi (uneori pluralul nu exista!) nu ne mai multumim cu ceea ce avem in noi. Noi vrem sa traim in gandul altora, al unei vieti imaginare.
Ne straduim sa
parem asa cum suntem! Lucram spre a conserva aceasta fiinta imaginara care nu e altceva decat cea adevarata. Daca avem generozitatea, fidelitatea, ne grabim a nu le face stiute - pentru a atasa aceste virtuti, fiintei acesteia.
Asadar, sa lasam prejudecatile la o parte, sa profitam din plin de intrebari, si daca va fi nevoie, din cand in cand, chiar sa raspundem scolareste.
