10 Octombrie, 2025, 07:45:15 a.m.
Totul despre Iubire

Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - LiaRomanov

Pagini: [1]
1
tot ce trebuia sa faci era sa nu dai numele persoanei acuzate. odata ce dai nume iesi din literatura si intri in poetica licentioasa specifica democratiei, in care libertatea de exprimare inlatura orice finete artistica.
la celelalte poezii o sa ma uit cu alta ocazie.

2
Ai nevoie de un sfat? / Re: Cat poate trai pasiunea?
« : 13 Iulie, 2011, 10:48:16 a.m. »
nu e vorba ca o iubesti in adevaratul sens al cuvantului, ce simti tu acolo nu este iubirea aia matura in toate sensurile ei. te-ai atasat emotional de ea, simti ca nu poti functiona fara ea. nu este adevarat! tu esti un individ in mijlocul acestei lumi mari, si poti sa te sustii emotional fara ajutorul unei femei care de fapt nu te ajuta. te invidiez, am fost si eu intr-o relatie asemanatoare si nu am avut puterea sa pun capat atunci cand trebuia. am suferit inzecit din cauza asta si imi doresc sa o fi rupt la momentul in care am realizat ca nu primesc ceea ce ofer.
esti tare! ai facut mai mult de jumate din ceea ce trebuia sa faci, acum ocupa-ti mintea, intra intr-o rutina care sa nu o includa pe ea. si traieste-ti viata, esti un boboc frumos si viguros!

3
El Zorab si Noi vrem pamant!, G. Cosbuc ... toata lumea le stie, nu are rost sa umplu pagina asta de versuri.

4
Proza / Utopiile si nevoile: cum sa le mai distingem?
« : 13 Iulie, 2011, 10:35:09 a.m. »
Utopiile şi nevoile:
cum să le mai distingem?



„Dealtminteri, nimic nu poate potoli dorinţele insaţiabile
ale omului: natura l-a înzestrat cu facultatea de a voi
şi de a putea dori totul; dar soarta nu îi permite să cuprindă
decât un număr mic de obiecte. Din acest fapt rezultă
în inima omului o nemulţumire continuă şi un dezgust de lucrurile
ce le posedă, care îl face să defăimeze şi să dezaprobe timpul prezent. Să laude trecutul şi să dorească viitorul, chiar dacă
aceste dorinţe nu sunt îmboldite
de nici un motiv rezonabil.”
Nicollo Machiavelli – Discursuri. 1, 56




În mintea mea persistă, de ani de zile, un gând înfiorător şi totuşi adevărat, un gând care îmi taie aripile tinereţii şi îmi mutilează potenţialul de a fi o fiinţă mai bună. Un gând despre care la început am crezut că este un defect al meu, o slăbiciune de caracter, un gând a cărui existenţă şi escaladare treptată mă ruşinau, dar care s-a dovedit a fi o realitate crudă, pe care a trebuit să o accept ca mod de viaţă. Acest gând trebuie transmis şi celor care ne formează mentalitatea socială şi ne decid soarta: utopiile cu care suntem hrăniţi nu ne ţin de foame!
După adolescenţă, când am realizat că ceea ce ne spun părinţii despre viaţă începe să intre în conflict cu realitatea existentă, am încercat să găsesc o cale de mijloc, astfel încât să pot ţine cont şi de educaţie dar să mă pot integra şi în mediul în care trăiesc. Când am început să citesc despre oameni cu idealuri puternice, martiri, eroi naţionali şi cum au pierit ei pentru crezurile lor, m-am cutremurat la gândul că mulţi dintre aceştia nu au schimbat situaţia cu nimic. Sânge nevinovat a fost vărsat şi principii corecte şi înalte au fost îngropate odată cu trupurile acestor oameni, şi e păcat că, mai mereu, groparii sunt şi călăii. Câte suflete care au vrut să facă bine au fost îngenuncheate de condiţiile de trai, de tendinţele politice, de obligativităţile sociale, de pedepsele interminabile ale sistemului legal, asta nu se ştie cu adevărat. Căci să fii un idealist în România înseamnă să ai deja o cruce făcută pe ascuns de către nişte duşmani invizibili, care au scris anul naşterii pe ea şi acum aşteaptă să scrie şi anul decesului.
Imposibilitatea de a-mi clădi o familie a fost la un moment dat atât de frustrantă încât am renunţat la dorinţa de a mai avea un copil, lucru care nu ar trebui să fie un ideal ci o realitate pentru toţi tinerii din România. A face copii este o necesitate individuală, socială şi evoluţionistă, copilul este liantul unei familii şi nu ar trebui programat şi calculat pentru că oricum, socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg niciodată. Însă bunul simţ şi situaţia financiară a ţării ne dictează să fim prevăzători şi să luăm decizii raţionale. Dacă mă mai gândesc mult la realitate şi la societate, aproape că îmi trece şi dorinţa de a avea copii, atât de descurajat este poporul pe de-a întregul. Şi chiar dacă aş face vreodată, îmi e greu să mă gândesc că va trebui să îi ofer otrăvurile capitaliste pentru a-l face fericit, pentru ca el să se simtă „în rând cu lumea”! Aici nu este vorba de dorinţele şi gândurile mele, sunt convinsă că mulţi oameni sunt de acord cu mine. 
Europa contemporană este un pseudo-imperiu, care nu a reuşit decât să îngenuncheze aspiraţiile pure şi idealismul tinerilor. Energia şi pofta de viaţă a acestora se irosesc pe cauze mincinoase sau neimportante. Ni se repetă că dragostea nu ţine de foame şi nu plăteşte chiria, dar nu ni se spune adevărul universal: nici parfumurile scumpe şi etichetele anumitor haine nu ne fac mai sătui sau mai împliniţi! Această propagandă gri interminabilă omite aspectele importante ale silogismelor pe care este bazată dezvoltarea societăţii şi nu face decât să argumenteze prin apelul la nevoile şi aspiraţiile oamenilor. Toată mass-media funcţionează pe principiul „Dacă vrei să fii frumoasă precum fata din poză, atunci trebuie să îţi cumperi X sau Y produs”. Ce nu ni se spune este că fata din poza respectivă este un fotomodel de profesie şi nu a muncit în arşiţa soarelui sau în gerul iernii niciodată, singurul lucru pe care trebuie să îl facă în viaţă este să se dea cu creme şi cu ruj. Şi atunci, acest ideal intangibil, proiectat asupra fetelor şi viitoarelor mame din ţară este, în mod obligatoriu, mai mult o scară a cărei urcări te umple de frustrare decât un nivel care, odată atins, să te facă fericită.
Dragi demnitari, senatori, parlamentari, euro parlamentari, şi cum vă mai zice: domniile voastre ştiţi că imaginea sau succesele ideologice nu ţin de foame! Că doar conştientizarea acestei realităţi v-a dus în poziţiile politice şi financiare în care vă aflaţi azi. Însă la ce nivel sunteţi conştient de acest lucru, este încă un mister pentru cetăţeanul de rând, pentru „gloata muncitoare”. Dumneavoastră ştiţi că nu e suficient să îţi cumperi o maşină, trebuie să îţi permiţi să şi alimentezi cu benzină şi să îi înlocuieşti piesele care se uzează. Mai ştiţi că „sus” nu se ajunge în baza meritelor proprii, ci în baza „calităţii” relaţiilor şi pilelor. Şi dacă sunteţi atât de pragmatici, cum de nu vă gândiţi şi la punctul de vedere al cetăţeanului, care nu numai că este contribuabil pentru un stat care nu îl răsplăteşte, dar mai este silit să fie şi consumator. Ni se bagă pe gât haine, sucuri, droguri de toate felurile, literatură porno şi muzică ţigănească, idealuri aşa-zis „măreţe” a căror temelie fragilă nu o putem vedea decât atunci când e prea târziu. Cu alte cuvinte, puţinii bani care ni se dau pentru muncile prestate ne sunt luaţi înapoi cu cea mai mare repezeală, prin faptul că suntem siliţi să ne raportăm la brand-uri şi standarde foarte scumpe de viaţă. Câţi copii inteligenţi şi cuminţi nu cunosc, care au ca singur „defect” dorinţa de a acapara bunuri de consum şi mărci faimoase care, în realitate, nu le sunt deloc folositoare, ci servesc doar la integrarea în tendinţele manifestate de restul colegilor de şcoală. Părinţii le satisfac celor mici dorinţele, pentru că aşa şi este normal, însă ei nu realizează că astfel alimentează demonul globalist, aruncându-şi copiii în cursa ireversibilă şi obositoare pentru clădirea unei imagini de plastic.
Şi totuşi, raza de soare încă există în sufletul meu şi, sper, şi în sufletul celor de vârsta mea. În ciuda celor spuse mai sus, nu pot să nu simt ceea ce simt şi nu pot să nu îmi doresc evoluţia spirituală şi socială în continuare. Nu pot să nu lupt, măcar ideologic, pentru crezurile mele, căci dacă nu fac asta, atunci ce altceva să fac cu sufletul şi energia mea? Şi dacă eu nu fac acest lucru, de ce să am de la alţi oameni pretenţia să mă reprezinte şi să lupte în numele meu?

5
Proza / Foamete sau lacomie? (o fabula mereu contemporana)
« : 13 Iulie, 2011, 10:29:34 a.m. »
Foame sau lăcomie?
(o fabulă mereu contemporană)


O gărgăriţă, simţindu-se importantă şi frumoasă, şade pe tocul uşii. Îşi flutură aripioarele în căldura soarelui doar aşa, de paradă, fără să îşi ia zborul, şi zice, de parcă ar avea spectatori: "Primul care trece pe aici îi iau taxă. În primul rând pentru că foloseşte uşa mea ca să iasă din casă, în al doilea rând pentru că are privilegiul să mă vadă pe mine de aproape". S-au agitat mulţi oameni pe aici zilele astea, dar lor nu le poate cere taxă, pentru că ei sunt mai sus în piramidă. I se pare nedrept şi asta, de ce mărimea dictează aşezarea pe scara ierarhică, dar momentan se mulţumeşte să-i exploateze pe cei mici. De la ce indivizi poţi colecta taxe? De la cei mici, evident!
Prima care trece este furnica, disperată - încărcată cu un bob de grâu - să iasă din casă. Atât de grăbită şi cocoşată de greutate, furnica nu vede gărgăriţa şi splendoarea bulinelor ei pe roşul strălucitor, şi trece pe lângă ea cu ceea ce vameşului i se pare a fi "un aer prefăcut de oboseală". Evident că vameşul nu lasă să îi scape un posibil contribuabil: îşi deschide aripile fine şi zboară uşor până la furnică. Biata muncitoare este nevoită să lase gărgăriţei jumătate din bobul ei de grâu, şi o face cu o oarecare uşurare: orice, numai să iasă din casă. Acum că ea cară doar jumătate de bob, este mai puţin împovărată şi drumul ei este mai lin. Vameşul prinde încredere în autoritatea şi importanţa lui şi se aşează comod la locul de unde poate vedea toate insectele care ies din casă, spunându-şi: "Ah, măcar cei mici ştiu că sunt mici". Noroc că poate să zboare, dacă ar fi trebuit să meargă pe jos ca furnica, ar fi fost istovită deja pentru că lemnul mâncat de carii este foarte denivelat şi abrupt.
Următorul spre ieşire este vechiul meu prieten, Blatella Germanica. Vioi, atent la ce se întâmplă în jur, el fuge determinat către ieşire, fiind mai rapid decât furnica deoarece el nu are nici o încărcătură. El este un oportunist, datorită simţului său practic el nu şi-ar îngreuna evadarea cu un bob de grâu pe care poate nici nu va apuca să-l consume vreodată. Discuţia la punctul de control este scurtă: gândacul de bucătărie nu are ce să-i dea vameşului pentru că a lăsat totul în urmă. "Nu-i nimic, te trecem la caiet, şi când ne mai întâlnim îmi plăteşti datoria cu dobândă". Gândacul pare resemnat şi face o plecăciune. Îşi vede de drum cu un aer aparent smerit, dar în realitate bucuros că a scăpat.
Păianjenul soseşte în grabă, bolborosind nemulţumit că mersul pe jos nu îi prieşte deloc. Gărgăriţa îl vede de la distantă, şi simţindu-se un pic ameninţată de dimensiunile acestui contribuabil, se gândeşte cum să impună legea fără să fie mâncată de „clientul” masiv. Intimidarea nu va funcţiona aici... Nu îi rămâne decât să-i explice păianjenului că toate suratele care au trecut înainte au plătit taxa şi că asta este noua regulă în casă. Păianjenul râde cu poftă şi îi explică vameşului că face parte din categoria de insecte pe care el le mănâncă la desert. "Proastă poziţie am, să ameninţ un păianjen... dar nici nu îl pot lăsa să treacă fără să plătească, dau un prost exemplu", îşi zice vameşul. Aşa că îi propune colosului un parteneriat: păianjenul ar putea să ţeasă o pânză până la celălalt toc al uşii, că şi aşa problema insectelor zburătoare care pot scăpa fără să plătească este îngrijorătoare. Şi, desigur, la următoarea întâlnire, păianjenul va primi partea lui corectă de procent. Insecta care nu face nimic să se hrănească decât aşteaptă să se prindă victimele în plasă este tentată de ideea că această plasă o să-i aducă cel puţin o masă: gărgăriţa. Şi nu orice masă, ci parvenitul arogant care şi-a asumat un rol de care nu este capabil – acela de a trage la răspundere restul insectelor. „Un mucos şi jumătate, dacă mă pun la mintea lui îl devorez imediat, se gândeşte păianjenul”. Treaba făcută repede, păianjenul pleacă mergând împleticit, obosit de munca pe care nu se aştepta să o presteze tocmai acum. Oricare ar fi deznodământul, păianjenul a câştigat sigur un festin, şi asta îi este destul. Gărgăriţa şi ea îşi spune: "Nu am primit nimic de la păianjen, dar plasa făcută de el mă va ajuta să prind muştele şi ţânţarii care ies din casă. Mă descurc fantastic, mi-am găsit vocaţia!" .
Se aude în depărtare un ţânţar, bâzâitul lui inconfundabil îl face o ţintă sigură. Subţirel şi uşor, el înaintează cu o fineţe naturală, când observă gărgăriţa care aşteaptă cu braţele cruciş pe margine, şi neînţelegând zâmbetul batjocoritor, ţânţarul încetineşte. Se lămureşte când vede plasa de păianjen din faţă, ţesută exact pe traiectoria lui de zbor. "Ce muncă de mântuială", spune ţânţarul, şi trece fără probleme printre două fire ale plasei rare. Priveşte înapoi şi strigă: "De ce stai aici? Vrei să mori bogat?" . Gărgăriţa se gândeşte că ăştia cu ambiţii mici nu au decât să se bucure că au scăpat de la moarte, pentru că au câştigat doar o viaţă mediocră. În plus, ce să-i ceri unui ţânţar? El se hrăneşte cu sânge, o gărgăriţă nu are ce face cu aşa ceva. "Nu-i nimic, o muscă nu va trece de aceste plase, aripile ei late şi zborul agitat îi vor veni de hac".
Vorbind de lup, vine musca! "Cea mai nevrednică dintre toate insectele pe care le-am văzut vreodată", îşi spune vameşul. Vizibil speriată şi neputând să se mai oprească, ea zboară direct în plasă şi rămâne prinsă acolo, zbătându-se şi agonizând în timp ce gărgăriţa îi spune că trebuie să plătească taxa ca să treacă. Atunci musca îşi trage răsuflarea şi, nebănuind imediat că gărgăriţa are vreo legătura cu existenţa pânzei de păianjen, spune: "Taxă ca să trec? Dar nu vezi că eu nu pot să trec? Vrei să plătesc taxă pentru că stau pe loc? E absurd!" . Gărgăriţa se gândeşte cum să argumenteze că taxa trebuie plătită, deşi dificultatea există şi musca are dreptate... Încolţeşte în mintea ei gândul că, dacă musca moare înainte să plătească, va deveni astfel strict profitul păianjenului şi că tocmai ea nu va câştiga nimic din această tranzacţie. Se apropie de prizonier încet, cu caietul de evidenţă la braţ, şi cu un ton fals îi spune că ea este doar angajata păianjenului, care a făcut plasa acolo. Şi că este ideea lui să taxeze trecătorii. Şi că, dacă nu va colecta taxa de la absolut toţi trecătorii, păianjenul o va mânca fără pic de milă. Discursul său mincinos o face pe gărgăriţă colegă de suferinţă cu musca: ea realizează că picioruşele sale firave nu mai pot înainta, sunt lipite până la jumate de substanţa cleioasă şi că, dacă se smuceşte să se elibereze, membrele i se pot smulge cu totul. Musca spune epuizată: "Nu simţi căldura? Acum v-a apucat să vă îmbogăţiţi? O să murim aici!" . Gărgăriţa priveşte spre flăcările aprinse din casă, care acaparează totul in jur. Lemnul acela uscat, vechi şi mâncat de carii va arde foarte repede. Păianjenul strigă de la distanţă: "Ia zi vameşule, cum merge treaba? Suflet de nimic ce eşti, nu te-ai îmbogăţit cu nimic mai mult decât jumătate de bob de grâu, bob care este inutil acum că vei muri în focul cel mare!" . Dacă stai să te gândeşti, da, păianjenul este cu mult mai bogat: el a câştigat două mese: musca şi gărgăriţa, şi mai este bogat per total pentru simplul motiv că nu va fi atât de lacom încât să le consume acum, să îşi rişte viaţa pentru nişte mâncare în plus. Însă iată că munca lui nu a fost răsplătită şi este mai flămând decât atunci când s-a apucat. „A te face frate cu dracul” este un păcat ireversibil. „Mai sunt ele şi alte case în care să îmi construiesc pânze şi să fiu şeful de necontestat al spaţiului aerian”, îşi spune păianjenul în gândul lui, consolându-se patetic.

Morala pentru gărgăriţă: nu te bate pe burtă înainte să mănânci!
Morala pentru păianjen: nu te înfrăţi cu duşmanul!
Morala pentru restul lumii: nu trăi ca să mănânci, ci mănâncă pentru a trăi!



6
tot poezie-insulta ramane. victimele sa scrie scrisori de petitie si jigniri pe forumurile de specialitate, care se ocupa de avocatura. nu pe site-uri de literatura sau creatie.
aveti dreptate domnilor, dar scopul nu scuza mijloacele.

7
Versuri / Re: Inducerea-n eroare
« : 13 Iulie, 2011, 10:19:29 a.m. »
lumea e mica, ne revedem si pe acest forum domnule!
aceleasi mici poticniri de tirm pe alocuri, cuvintele pe alocuri ingreuneaza rima, dar mesajul frumos ca intotdeauna!

8
Mitologie / Re: Nevoia de mituri
« : 27 Iunie, 2011, 02:01:36 p.m. »
Conceptul de divinitate a apărut în viaţa Greciei Antice (ca exemplu) pentru un motiv surprinzător, şi nu pentru acela de a oferi muritorilor o consolare cu privire la viaţa de apoi. După cum vom explica mai jos, zeii au fost utili tocmai datorită tipului de raporturi pe care ei le întreţineau cu muritorii, cu accent pe nedreptăţile şi cruzimile comise la adresa acestora.
Este necesar a explica reţeaua complexă de relaţii şi interacţiuni care s-a format între zei, dar şi între ei şi muritori, pentru a putea înţelege cu adevărat personajul Proteu şi rolul său în procesul naşterii lumii organizate. Într-o biografie a lui Friedrich Nietzsche, Tanner explică punctul de vedere al filozofului asupra apolinicului şi dionisiacului, în vederea unei mai bune percepţii a operei sale timpurii, şi autorul porneşte de la rădăcina problemei: de ce au avut grecii nevoie de zei? Nietzsche începe elogiul asupra Greciei antice spunând că oamenii din acel timp făceau distincţia clară între individul real şi masca folosită, pentru că aceea era o vreme în care viaţa era goală şi liniară, iar omul avea nevoie de o fantezie care să dea sens rutinei. Numai că grecii ştiau că fantezia nu poate fi transpusă în realitate, motiv pentru care a apărut în peisajul cultural şi spiritual Zeus cu toţi descendenţii săi. Plăsmuirea unei rase superioare şi de neînduplecat este, în viziunea lui Nietzsche, un act de eroism din partea grecilor, conştienţi de statutul lor de muritori. Pe de altă parte, existenţa zeilor cruzi şi lipsiţi de scrupule este, mai mult, o nevoie de afirmare a existenţei carnale a acestor muritori: ei se valorifică şi obţin avantaje morale clare faţă de zei, nişte creaturi ingrate şi lipsite de empatia specifică rasei umane. Iliada ne dezvăluie o lume în care zeii se distrau pe socoteala muritorilor, implicându-i în intrigile lor, manipulându-le nevoile şi lipsurile. Însă grecii nu au avut nevoie de zei pentru siguranţa unei vieţi mai bune sau mai corecte în lumea de apoi, rol pe care îl exercită reprezentanţii părţii divine din alte religii ale lumii. Zeus este pentru greci, în primul rând, elementul negativ, iar în comparaţie cu el, orice muritor pare mai curat şi mai meritoriu! Este clar că nesăbuirea şi precipitarea zeilor în decizii şi pedepse vine din faptul că ei sunt nemuritori şi, indiferent ce greşeli fac, nu li se poate lua darul cel mai de preţ al oricărei fiinţe: viaţa. Nietzsche foloseşte şi el infamul citat în care Homer însuşi explică foarte clar: „…cel ce, având o altă religie în piept, se apropie de aceşti olimpieni şi caută aici altitudine morală, chiar sacralitate, spiritualizare imaterială, priviri de dragoste milostive, acela va trebui să le întoarcă repede spatele, nemulţumit şi dezamăgit”.

9
Mitologie / Re: Mituri romanesti
« : 27 Iunie, 2011, 01:55:06 p.m. »
baciul care se lasa ucis este simbolul jertfei, dar aceasta jertfa a capatat, in sanul poporului roman, si o conotatie de conformitate. cel care se lasa sacrificat sufera de o delasare groaznica, este impovarat de sentimentul ca nu se poate lupta cu destinul sau cu divinitatea, care i-a construit astfel povestea vietii. asa am facut si cu rusii, am crezut ca nu avem nici o scapare...

10
Mitologie / Re: Strigoi !
« : 27 Iunie, 2011, 01:52:17 p.m. »
acest cult al mortilor este, printre altele, nevoia omului de a-si anihila frica de moarte prin relationarea cu elemente trecute deja in taramul mortilor. orice fel de contact cu acesti strigoi ii da omului sentimentul ca are cunostinte si este oarecum pregatit pentru a infrunta acea lume: iluzia controlului este insuflata de multe povesti de genul asta, cu fiinte nemuritoare sau demonice. deasemenea omul are siguranta ca exista o lume de apoi care, fiind atat de lipsita de sensuri inalte si atat de josnica, face viata carnala cu mult mai demna si mai onorabila. nevoia banatenilor de a se confrunta cu strigoi este asemanatoare nevoii grecilor de a se confrunta zilnic cu zeii din Olimp: din astfel de confruntari omul iese mereu invingator, pentru ca este partea care doreste sa faca bine si sa se imbunatateasca (omul tine cont de dualitatea bine-rau), pe cand inamicul este lipst de principii si scrupule, fiind sclavul destinului sau, si anume acela de a perturba firul normal al vietii muritorilor si de a le face rau.

11
Mitologie / Re: Mitul adamic
« : 27 Iunie, 2011, 01:28:22 p.m. »
exista mai multe mituri care sunt preyente ]n numeroase religii din aceasta lume:
mitul adamic (brabatul a fost creat din doua dintre cele patru elemente de baza: apa si pamantul formeaza un amestec tocmai bun pentru modelare, avand fluiditatea apei si consistenta pamantului)
mitul universului postdiluvian (refacerea lumii dupa un mare potop)
mitul nasterii din mama virgina (fecioara da nastere unui demiurga, care urmeaza sa refaca dpdv moral si social lumea in care este nascut)

daca sa vor exemple pentru claritate, o sa ma apuc sa le scriu, dar cred ca cele scrise mai sus nu demonstreaza altceva decat ca Biblia, ca si alte texte religioase, nu trebuiesc luate ca atare, cuvant cu cuvant, ci trebuiesc interpretate ca o serie de etexte explicative, generate de om, in incercarea sa de a dezlusi misterele universului inconjurator. de aceea, aceste texte au valoare simbolica, nu de legi universal valabile. si ce daca mama lui Isus nu ar fi virgina? de cand e nasterea un pacat? aceasta este numai una din intrebarile pe care orice credincois habotnic trebuie sa si le puna, pentru a intelege ca textele biblice sunt un punct de reper, destul de solid pentru vremea in care a fost alcatuit, dar tendentios pentru societatea contemporana.

12
eu il am pe Dorin Gray, protagonistul romanului Portretul lui Dorian gray. ce zice despre mine? sa imi spuneti voi!
p.s. : nu il am pentru ca este un mascul viril, actorul ma dezgusta ca barbat. asa ca factor de excludere...

13
Psihologie / Re: MANIPULATORUL RELATIONAL
« : 22 Iunie, 2011, 10:47:17 p.m. »
cred ca a vrut sa spuna acelasi lucru, un fel de vampir energetic dar nu atat de rau.
nu poate fi vindecat, ci doar tinut sub control pe alocuri, cu un consum mare de energie si cu un numar urias de compromisuri fata de tine insuti. cunosc exact despre ce vorbesti :) lasa-i impresia ca are controlul total si atunci va fi relaxat, si abia apoi ai si tu voie sa fii fericit langa el!

14
eu nu inteleg de ce plangea el. daca problema era atat de grava incat a trebuit sa planga, de ce nu s-a intors acasa imediat, la primul semn de cearta, sau de ce a plecat de la bun inceput? ori are crize isterice ca femeile, cu plansete, ori te santaja cu plansul ala... in orice caz, mama in ecuatie nu e bine. da cu minus! mama lui nu o sa vada in el ce vezi tu, niciodata!

15
sfatul oricarei femei de care barbatul sau a divortat pentru alta: fugi!
sfatul oricarei femei care a trecut prin ce treci tu acum si a ramas singura: fugi!
sfatul oricarei femei care a trecut prin asta si a ramas cu el: fugi!

concluzie: fugi!

Pagini: [1]